1. HABERLER

  2. MEMUR ALIMI - İŞ İLANI - KARİYER

  3. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı 13 Avukat Memur Alımı Yapacak
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı 13 Avukat Memur Alımı Yapacak

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı 13 Avukat Memur Alımı Yapacak

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından memur alımı ilanı Devlet Personel Başkanlığı internet sitesinde yayımlandı. 13 adet avukat alımı başvuru şartları ve başvuru tarihleri için tıklayınız.

A+A-

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Avukatlık taşra teşkilatında münhal bulunan Avukatlık Hizmetleri Sınıfında 7. dereceden üç kadroya avukat alımı ve 9.dereceden 10 kadroya avukat alımı olmak üzere toplam 13 adet kadroya atama yapılmak üzere sözlü sınavla memur alımı yapacak. İlan metnini ayrıca aşağıdaki bağlantıdan indirebilirsiniz.

Aile Bakanlığı memur alımı başvuru artları şunlardır:

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesindeki genel şartları taşımak, Hukuk fakültelerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olmak gerekiyor.

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı (ÖSYM) tarafından; 2016 tarihinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavı sonucuna göre KPSS-P3 puan türünden 70 ve daha yüksek puan almış olmak ve müracaat edenlerden başvurusu kabul edilenler arasından yapılacak puan sıralamasında ilan edilen kadronun 3 katı kadar aday arasında yer almak gerekmektedir

Başvuru tarihinin son günü itibariyle avukatlık ruhsatnamesine sahip olmak, Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmamak, Sağlık açısından görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak, Süresi içinde başvurmuş ve başvuru belgesi ile birlikte istenilen bilgi ve belgeleri bildirmiş olmak gerekiyor.

Aile Bakanlığı memur alımı başvuruları ne zaman?

Adaylar, Bakanlığımız internet adresinde Aile Bakanlığı internet sitesinde yer alan Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Avukat Sınavı Başvuru ekranından elektronik ortamda 15 Kasım - 24 Kasım 2017 tarihleri arasında başvuracaklardır.

Başvuru esnasında, Başvuru Formu doldurulurken yükseköğrenim kurumu diploma veya bitirme belgesi ile avukatlık ruhsatnamesi aslı ya da kurumca onaylı sureti, özgeçmişin elektronik ortamda eklenmesi gerekmektedir. Formun doldurulması ile belge eklenmesine ilişkin açıklamalar başvuru ekranında yer alacaktır. Elektronik ortamda meydana gelebilecek aksaklıklardan Bakanlık sorumlu olmayacaktır.

Elektronik ortam dışında başvuru kabul edilmeyecektir. Eksik bilgi ve belge ile başvuranların başvuruları kabul edilmeyecektir. Başvuru için gerekli olan bilgiler ve elektronik ortamda iletilecek belge örnekleri şunlardır:

TC kimlik numarası beyanı, KPSS sonuç puanı, Diploma veya mezuniyet belgesi, (Yabancı üniversitelerden alınmış olması halinde, YÖK onaylı denklik belgesinin de iletilmesi gerekmektedir.) Avukatlık ruhsatnamesi, Özgeçmiş, başvuru için hazırlanan yardım dokümanları başvuru ekranın altında yer alacaktır. İlan metni için TIKLAYINIZ.

İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

MyMemur Haber Sitemiz 5651 sayılı "internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla işlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında" Kanunun 2/f maddesi uyarınca 'içerik Sağlayıcıdır'. Tüm üyeler yaptıkları yorumlardan şahsen kendileri sorumlu olup, talep halinde sitemiz kaynaklarında olan, gerekli iletişim bilgileri Adli ve İdari Makamlara sunulacaktır. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmaz.
Önceki ve Sonraki Haberler