1. HABERLER

  2. PERSONEL SAĞLIK

  3. Bir Sağlık Personelinin Gönderdiği İletişim Mailini Aynen Yayınlıyoruz...

Bir Sağlık Personelinin Gönderdiği İletişim Mailini Aynen Yayınlıyoruz...

Diğer kurumlara çalışanlara verilen zamların sağlık personeline verilmemesini dile getiren Sağlık Personelinin İletişim mesajını Aynen Yayınlıyoruz.

A+A-

Adamlar sadece cumartesi 9/4 mesaisini kabul etmemek için meydanlarda haklarını arıyorlar. biz sağlık personellerinin onlarca hakkı verilmez iken onlarca angarya iş yüklenir iken ,hafta sonları bizlere enjeksiyon mesaisi yaptırılırken sağlık merkezlerinde hiç birimizin sesi çıkmıyor bizlerin bu durumundan sorumlusu önce kendimiz sonra bizleri temsil ettiğini sandığımız sendikalardır. Bizlerde ufak bir tepki olarak sadece sabah çalıştığımız yerlerde işimizi yapmasak bak neler olur sağlık sistemi kitlenir. Bakanlık madem o kadar çok güveniyor doktorlarına görelim bakalım yapabiliyorlar mı bizlerin yaptığı işleri bir görelim. Doktor efendiler biz varız ki siz döner alıyorsunuz derler ya görelim boylarını işlerimizin önemini bizlerin önemini yapabilecekler mi yaptığımız işleri. Düşünsenize acil de çalışan hemşirelerin, sağlık memurlarının işi bırakması, ameliyathanedeki, yoğun bakımdaki, servislerdeki arkadaşların sadece sabah 2 saat iş bıraksa gündeme düşse o zaman bizlerin yıllardır söz verilipte yapmadıkları işleri nasıl yapar bakanlık.

 Arkadaşlar yeni yıla yeter artık diyelim ve haklarımız için tepkimizi gösterelim Sendikalara, Bakanlığa veTKHK ;

Biz sağlık çalışanlarının ....

Can güvenliğimiz yok,

Erken emekliliğimiz yok,

Şiddete maruz kalıyoruz,

Bayramlarda ailelerimizle olamıyoruz,

Nöbet tutuyoruz geceleri çocuklarımızla uyku uyuyamıyoruz,

Askerlikten muafiyetimiz yok,

Asker evimiz, polis evimiz, öğretmenevimiz yok,

Hiçbir yerde hiçbir mekânda sağlıkçıya indirim, kampanya yok,

Dolmuşlara ne polis gibi bedava ne öğretmen gibi indirimli binemiyoruz

Ek ödeme dedikleri ve maaşlara sayılan şey düzenli ve günü gününe yatmamakta sağlık personeli oradan da bir mağduriyet yaşamaktadır diyorlar.

Bu kadar eksikliğin yanı sıra ek ödemelerin emekliliğe sayılmaması da sağlık personelinin emekli olduktan sonra bile rahat edemeyeceğini göstermekte olduğu için birçok sağlık çalışanı emeklilik yaşını geçtikten sonra emekli olmaktadırlar. Sistemdeki eksiklerin giderilmesiyle sağlık çalışanları erken emeklilik isteyeceklerdir. En çok iş yükü olan hemşirelerin saglık memurlarının döner sermaye çarpanı 0,40 iken diyetisyen, eczacı, ayniyat saymanı 0,70 ile çarpılıyor bu adaletsizliğin giderilmesi lazımdır. Haklarım için 6 aralıkta bende meydanlarda olacam başka bir sendika üyesi olmama rağmen böyle bakanlığın personeli olmak .Yakında çalıştıracak sağlık personeli bulamayacaklar.

Bütün bakanlar kendi personelinin özlük haklarını iyileştirdi iyileştiriyor. Sağlık bakanlığı ise Recep Akdağ döneminde 10 yıldır hiçbir şey yapmadı son iki yıldır Müezzinoğlu da hiç bir şey yapmadı. Nedir bu sağlık personelinin hali… Akp’ nin bütün oy oranının %6o sağlık memnuniyetinden sağlıktaki dönüşüm sağlık personeli sayesinde oldu. ve iş yüklerimiz daha da arttı. Sendikalar da hiç bir şey yapmıyor sadece yıpranma payı yaptılar zaten kimse emekli olmuyor ki olmakta istemiyor ki çünkü emekli maaşı belli ek ödenme yansımadığı müddetçe kimse emekli olmaz bu açıktır. Bakıyoruz adalet bakanlığı maaşlarına zam, savunma bakanlığı maaşlarına zam, öğretmenlere tüm memur maaşlarından hariç denge tazminatı ve maaşlarına zam, bizlerin maaşı lisans hemşire 1700 tl ek ödemede 7oo tl toplamda 2400 tl ayıptır ya kamuda en düşük maaşı sağlık personeli alıyor bunca iş yüküne rağmen ne bayram var, ne hafta sonu var ne gecesi var üstüne dayak var hastalık kapma var iş davaları var. Kamuda çalışan en düşük memur maaşı sağlık personelinin artık ses çıkartalım yeter artık ..bu kurumda çalışmak istemiyoruz düz memur ol daha iyi, şoför ol daha iyi hiçbir riski yok hasta ve yakınıyla alakan yok doktor yok yanlış yapsan bir iğneyi dayak mahkeme düz memur ol 1oo tl eksik daha iyi artık yeter .. Her şeyin başı sağlıktır hâkimi de, savcısı da, öğretmeni de, polise de, askeri de başbakanı da, cumhurbaşkanı da sağlığa tedaviye ihtiyaç duyar. Sağlık olmazsa hiçbir şey olmaz eğitimi kişi kendisinde alır ancak sağlığını kendisi yapamaz alamaz. En önemli kurum meslek sağlık tır. Âmâ aldığımız maaş en düşüğüdür. ARTIK BEYAZ ÖNLÜKLERİMİZİ BİR KENARA ASALIM... EĞİTİM E ZAM,GÜVENLİĞE ZAM,ADALETE ZAM,SAGLIK ÇALIŞANLARINA NEDEN YOK

HABERE YORUM KAT

MyMemur Haber Sitemiz 5651 sayılı "internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla işlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında" Kanunun 2/f maddesi uyarınca 'içerik Sağlayıcıdır'. Tüm üyeler yaptıkları yorumlardan şahsen kendileri sorumlu olup, talep halinde sitemiz kaynaklarında olan, gerekli iletişim bilgileri Adli ve İdari Makamlara sunulacaktır. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmaz.
Önceki ve Sonraki Haberler