1. HABERLER

  2. MEB PERSONEL

  3. MEB Engelli Öğretmen Alımı Başvuru İşlemleri

MEB Engelli Öğretmen Alımı Başvuru İşlemleri

Milli Eğitim Bakanlığı Engelli Öğretmen Alım Başvuruları Başladı. Başvuru işlemleri ve İl Tercihi Yapmak İçin Tıklayınız

A+A-

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından yapılan açıklamada daha önce yapılan başvurulara istinaden adaylar il tercihini 6-10 Mart tarihleri arasında yapacaklar. Bugün başlayan başvurular için adaylar 3 il tercihinde bulunabilecekler. 300 boş kontenjana Engelli Öğretmen ataması yapılacak.

Başvurular için İl Milli Eğitim Müdürlükleri onay verecek. Atamalar 13 Mart tarihinde açıklanacak. Mymemur.com'dan anında takip edebilirsiniz.

İl M.E.M. Onay Tarihleri: 06 Mart 2015 09:00 - 10 mart 2015 18:00 olarak belirlenmiştir.

 

Başvuru İşlemleri

İl M.E.M. Onay İşlemleri

HABERE YORUM KAT

MyMemur Haber Sitemiz 5651 sayılı "internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla işlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında" Kanunun 2/f maddesi uyarınca 'içerik Sağlayıcıdır'. Tüm üyeler yaptıkları yorumlardan şahsen kendileri sorumlu olup, talep halinde sitemiz kaynaklarında olan, gerekli iletişim bilgileri Adli ve İdari Makamlara sunulacaktır. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmaz.
Önceki ve Sonraki Haberler