Şırnak Üniversitesi 2 Kamu Personel Alımı Yapıyor

Şırnak Üniversitesi’ne 5801 sayılı kanun kapsamında iki personel alımı yapılacak. Kamu personeli alımı şartları ve başvuru tarihleri yayımlandı. Şırnak Üniversitesi personel alımı detayları için tıklayınız.

Şırnak Üniversitesi Rektörlüğü tarafından yayımlanan ilan Devlet Personel Başkanlığında DPB duyuruldu. BU kapsamda 5018 Sayılı Kamu Yönetimi ve Kontrol Kanunu’nun ilgili hükümleri uyarınca Üniversitemize aşağıda adedi ve kadro derecesi belirtilen İç Denetçi’ler alınacaktır.

3’ncü ve 5’nci derecede 2 iç denetçi alımı için başvurular 8 Şubat ile 8 Mart 2018 tarihleri arasında yapılabilecek.

Personel alımı genel şartlar ve özel şartları: 657 sayılı Kanunun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımak, İç Denetim Koordinasyon Kurulu tarafından belirlenen alanlarda en az dört yıllık yükseköğrenim görmüş olmak, Kamu idarelerinde denetim elemanı olarak en az beş yıl veya İç Denetim Koordinasyon Kurulunca belirlenen alanlarda en az sekiz yıl çalışmış olmak gerekiyor.

Mesleğin gerektirdiği bilgi, ehliyet ve temsil yeteneğine sahip olmak, Maliye Bakanlığı İç Denetim Koordinasyon Kurulu tarafından düzenlenen Kamu İç Denetçi Sertifikasına sahip olmak, Naklen atanma talebinde bulunanlar için herhangi bir kurumda iç denetçi olarak görev yapıyor olmak veya bir kamu kurumunda çalışmakta olup iç denetçi sertifikasına sahip olmak gerekmektedir.

Personel alımı başvuru şekli ve yeri; Adayların müracaatlarını 08.02.2018-08.03.2018 tarihleri arasında (mesai saati bitimine kadar) Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen yapmaları gerekmektedir. Sadece bir unvan için başvuru yapılacaktır.

Birden fazla başvuru yapıldığı takdirde her iki başvuru da geçersiz sayılacaktır. Posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

Adres : Yeni Mahalle Cizre Caddesi Mehmet Emin Acar Kampüsü Rektörlük Binası  Personel Daire Başkanlığı No:215 Merkez/ŞIRNAK Telefon : 0 486 216 40 08 – 1078.

Memur alımı başvurularının değerlendirilmesi ve sonuçları; İlan edilen kadro sayısından fazla müracaat olması halinde sıralama hizmet süresi fazla olana göre değerlendirme yapılacaktır. Değerlendirme neticesinde atanmaya hak kazanan adaylar Şırnak Üniversitesi internet sitesinden ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Atanmaya hak kazanan adayların ilan tarihinden itibaren 15 gün içinde gerekli belgeleri tamamlamak suretiyle Rektörlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Belgelerin tesliminden sonra güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasına müteakip atama işlemleri yapılır. Atamanın adaylara yazılı olarak bildirilmesinden itibaren 15 gün içinde aday görevine başlamak zorundadır. Bu süre içerisinde göreve başlamayanlar haklarını kaybederler.

Personel alımı başvurusu için istenen belgeler; Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Özgeçmiş, Mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylısı, Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmadığına dair belge, Kamu İç Denetçi Sertifikası aslı veya noter onaylısı, Naklen atanacaklar için hizmet belgesi, 2 adet Fotoğraf istenmektedir. Personel alımı ilan metni için TIKLAYINIZ.

İlgili Haberleri

Ege Üniversitesi 33 Sözleşmeli Personel Alımı İlanı Yayımlandı
Kahramanmaraş Valiliği 3 İlçeye 38 Güvenlik Korucusu Alımı
Jandarma Subay ve Astsubay Öğrenci Alımı Başvurularında Son Gün 13 Ağustos
Polis Akademisi Lise Mezunu Polis Alımı Başvuru Sayfası Açıldı – 2018 PMYO
Bozok Üniversitesi 13 Sözleşmeli Personel Alımı İlanı