1. HABERLER

  2. MEVZUAT

  3. TOKİ Başkanlığı Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği 9 Aralık 2017
TOKİ Başkanlığı Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği 9 Aralık 2017

TOKİ Başkanlığı Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği 9 Aralık 2017

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği 9 Aralık 2017 Tarihli ve 30265 Sayılı Resmî Gazetede yayımlanarak yürürlüğe girdi. Yönetmeliğin tam metni için Tıklayınız.

A+A-

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliğinin amacı  liyakat ve kariyer ilkeleri çerçevesinde, hizmet gerekleri ve personel planlaması esas alınarak, Toplu Konut İdaresi Başkanlığında 14 Temmuz 1965 tarihli ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi memur kadrolarında görev yapan personelin görevde yükselme ve unvan değişikliklerine ilişkin usul ve esasları belirlemektir.

Toplu Konut İdaresi Başkanlığında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi memur kadrolarında görev yapan personelden, görevde yükselme ve unvan değişikliği suretiyle atanacakları kapsar.

 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ile 15 Mart 1999 tarihli ve 99/12647 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Genel Yönetmelik hükümlerine dayanılarak hazırlanmıştır. Yönetmeliğin tam metni için TIKLAYINIZ.

İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

MyMemur Haber Sitemiz 5651 sayılı "internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla işlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında" Kanunun 2/f maddesi uyarınca 'içerik Sağlayıcıdır'. Tüm üyeler yaptıkları yorumlardan şahsen kendileri sorumlu olup, talep halinde sitemiz kaynaklarında olan, gerekli iletişim bilgileri Adli ve İdari Makamlara sunulacaktır. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmaz.