1. HABERLER

  2. İŞ İLANI - KARİYER

  3. Vodafone Telekomünikasyon AŞ. Personel Alımı Başladı

Vodafone Telekomünikasyon AŞ. Personel Alımı Başladı

Vodafone Telekomünikasyon AŞ. Personel Alımı Başladı. Lise, Önlisans ve Lisans Mezunları İçin Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Operasyon, Uzman, Orta Düzey Yönetici vs.. 16 Farklı Alım Açıldı...

A+A-

Vodafone Telekomünikasyon AŞ. Personel Alımı Başladı. Lise, Önlisans ve Lisans Mezunları İçin Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, Operasyon, Uzman, Orta Düzey Yönetici vs.. 16 Farklı Alım Açıldı.

Vodafone Telekomünikasyon Anonim Şirketine alınacak personeller İstanbul Avrupa Yakası, İstanbul Anadolu Yakası ve Ankara'da istihdam edilecek. Açıklama Şöyle;

Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen görevler: 

Çağrı merkezini arayan müşterilerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere belirlenen çağrı ve konuşma standartları doğrultusunda hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamak Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak Güncel bilgi ve gelişmeleri, duyuruları takip etmek, eğitimlere aktif katılım sağlamak Teknoloji dünyasındaki güncel bilgileri takip etmek, yeni teknolojik süreçleri öğrenmeye meraklı ve yenilikçi olmak Abone bilgi güvenliği süreçlerine uygun hareket etmek, şirket politikalarına uyum sağlamak.

Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’nden beklenen davranışlar: 

Müşterilerin ihtiyaçlarını anlayarak müşterilerle etkili ilişkiler kurmak ve müşterilerin güvenini ve saygısını kazanmak, Bir takım oyuncusu olup, işbirliğine yatkın olmak, Her işi büyük bir enerji ile takip etmek, Hedeflerin başarıyla aşılması konusunda güvenilir olmak, Birbiriyle çatışan talepler karşısında dengeli bir duruş sergilemek, Cevaba ulaşmak için işe yarayacak bütün kaynakları sorgulamak, Kaynakları etkin ve verimli bir şekilde kullanmak

Vodafone A.Ş. İş İlanları İçin Tıklayınız.

Diğer Kamu Özel İş İlanları İçin Tıklayınız.

HABERE YORUM KAT

MyMemur Haber Sitemiz 5651 sayılı "internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla işlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında" Kanunun 2/f maddesi uyarınca 'içerik Sağlayıcıdır'. Tüm üyeler yaptıkları yorumlardan şahsen kendileri sorumlu olup, talep halinde sitemiz kaynaklarında olan, gerekli iletişim bilgileri Adli ve İdari Makamlara sunulacaktır. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmaz.
Önceki ve Sonraki Haberler