ÇSB Engelli Memur Atama Duyurusu! EKPSS 2019/1 “14 Ocak 2020”

T.C. Çevre Ve Şehircilik Bakanlığı “ÇSB” Personel Genel Müdürlüğünce 2019/1 EKPSS memur atamalarına esas belge ve tüm atama detayları yayımlandı. Detaylar My Memur haberde.

58254
Abone Ol

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

2019 EKPSS/Kura Yerleştirme Sonucuna Göre Memur Kadrosuna Atama İşlemleri 14 Ocak 2020 tarihi itibarıyla T.C. Çevre Ve Şehircilik Bakanlığı “ÇSB” Personel Genel Müdürlüğünce yayımlandı. 2019-EKPSS/Kura Yerleştirme İşlemleri ile ÇSB emrine memur kadrosunda yerleştirilen adayların atamalarının yapılabilmesi için dilekçe ekinde istenilen belgeleri en geç 31 Ocak 2020 Cuma günü mesai bitimine kadar teslim edilmedi istendi.

EKPSS engelli memur ataması sonucu atama belgelerinin Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğüne elden veya posta yoluyla teslim etmeleri gerekmektedir. Postada yaşanacak gecikmelerden Bakanlık sorumlu değildir denildi.

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi “ÖSYM” Başkanlığınca, 2019 EKPSS/Kura Yerleştirme Sonuçlarına göre Bakanlık emrine memur kadrosunda yerleştirilen adayların atamalarının yapılabilmesi için; aşağıda belirtilen belgelerin, iletişim ve adres bilgilerini içeren dilekçe ekinde en geç 31 Ocak 2020 Cuma günü mesai bitimine kadar Bakanlık Personel Genel Müdürlüğüne elden veya posta yoluyla teslim edilmesi gerekmektedir.

ATAMA BELGELERİ TESLİM SÜRESİ

3 Mayıs 2002 tarihli ve 24744 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmeliğin” 25 inci maddesinde yer alan; “…atama için öngörülen koşullara uymayan veya gerekli belgeleri süresi içinde getiremeyen adayların  atamaları  yapılamaz.” hükmü gereğince, belirtilen tarihe kadar evraklarını teslim etmeyenlerin atamaları yapılmayacaktır açıklaması yapıldı.

ENGELLİ MEMUR ATAMASINA ESAS BELGELER

1 – Dilekçe,

2 – Atama Başvuru Formu,

3 – Engelli Sağlık Kurulu Raporunun aslı veya onaylı sureti,

4 – Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Devlet Memuru olarak görev yapmış veya halen görev yapmakta olanlar için hizmet belgesi istenmektedir.

MEMUR ATAMASI İÇİN MÜRACAAT ADRESİ

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Mustafa Kemal Mahallesi Eskişehir Devlet Yolu (Dumlupınar Bulvarı) 9. km. No:278 (Tepe Prime Yanı) Çankaya / Ankara Telefon: 0 (312) 410 15 21 – 0 (312) 410 15 23.

Duyuru metni için TIKLAYINIZ.

Bu Yazıya Tepki Ver

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Giriş Yap

My Memur ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!