E-Ticaret Düzenlenmesi Kanunu Çağrı Merkezi Çalışanlarını Tehdit Ediyor

Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun İle Çağrı Merkezleri Daralmaya Gitmesi Gerekeceğinden Çalışanların Bir Kısmının İşlerini Kaybetmesi Gündemde

4712
Daha Fazla Göster

Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi hakkında kanun ile çağrı merkezleri daralmaya gitmesi gerekeceğinden çalışanların bir kısmının işlerini kaybetmesi gündemde.

1 Mayıs 2015’te yürürlüğe girecek olan kanunla tüketicinin izni olmadan kendisiyle temas kurulmasını engellemek amaçlanıyor. Yine de ticari gönderilerin izinsiz yapılmasını engelliyor gibi olsa da tahsilat hatırlatma, borç durumu bildirme, bilgi güncellemeleri, anketler, doğum günü kutlamaları gibi aramaları da engelleyecek. Çağrı merkezlerinin ele aldığı bu işlerin engelleneceği düşünülürse sektörde bir takım daralmanın da görülmesi açınılmaz olacak.

Dolayısıyla bu kanun çağrı merkezlerinde değişiklik yapılmasını öngörüyor ve Mayıs ayından itibaren kısa mesajlar, elektronik posta gönderimi yapılmayacak ve sesli arama da bitecek. Bu kanunla kurumlar müşteri ilişkileri açısından farklı yol haritaları belirlemek zorunda kalacaklar ve çağrı merkezi sisteminde de çok büyük değişiklikler olacak. Çünkü müşterinin izni olmadan hiçbir şekilde çağrı merkezleri müşteriyi arayamayacak. Sektördeki daralma ile işten çıkarılmaların artacağı düşünülürse şimdiden çalışanların önlemlerini ona göre almaları gerekmekte.

Resmi Gazetede yayınlanan kanuna ulaşmak için TIKLAYINIZ

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
E-Ticaret Düzenlenmesi Kanunu Çağrı Merkezi Çalışanlarını Tehdit Ediyor

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

My Memur ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!