Garanti Bankası Önlisans ve Lisans Mezunu Personel Alımı Başvuruları Başladı Şubat 2018

Garanti Bankası 2018 yılı personel alımı başvuruları başladı. Garanti Bankası tarafından Türkiye genelinde öğrenci, yeni mezun ve deneyimli personeller alınacak. Garanti Bankası personel alımı başvuru şartları ve detaylı bilgi haberimizde yer alıyor.

Garanti Bankası Önlisans ve Lisans Mezunu Personel Alımı Başvuruları Başladı Şubat 2018
Abone Ol

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Garanti Bankası 2018 yılı personel alımı başvuruları başladı. Garanti Bankası tarafından Türkiye genelinde öğrenci, yeni mezun ve deneyimli personeller alınacağı ilan edildi. Garanti Bankasının kariyer sitesinden yayınlanan ilanlarla ilgili detayları takipçilerimize sunuyoruz.

Garanti Bankası meslek yüksekokulu veya lisans öğrencileri arasından garantili gelecek, talent camp ve telefon bankacılığı müşteri temsilciliği pozisyonları için personel alımı yapacak. Garanti Bankası’nda Management Trainee olarak değerlendirilmek için Talent Camp veya Garantili Gelecek programlarından birine katılmak gerekiyor.

Yeni mezunlar için İstanbul ve Sivas illerinde önlisans ve lisans mezunu telefon bankacılığı müşteri temsilcisi alımı ilanları mevcut. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri, Garanti Bankası kadrolu çalışanı olup kariyerlerine bankanın Çağrı Merkezi, diğer Genel Müdürlük birimleri ve şubelerimizde devam etme imkanı bulabilecekler.

Garanti Bankasının deneyimli adaylar için de nakit planlama ve operasyon- mobil grup asistanı alımı ilanı bulunuyor. Bu pozisyon için açık bulunan iller Gaziantep, Erzurum ve Bodrum olarak ilanda belirtiliyor. Alımlara önlisans ve lisans mezunu ya da öğrencileri başvuru yapabilecekler. Garanti Bankası personel alımı ilanlarını incelemek ve başvuru yapmak için TIKLAYINIZ.

Bu Yazıya Tepki Ver

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Giriş Yap

My Memur ayrıcalıklarındandan yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!