1. HABERLER

  2. İŞ İLANLARI

  3. İŞKUR İŞ İLANLARI

  4. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şef Alımı Yapıyor!
İstanbul Büyükşehir Belediyesi  Şef Alımı Yapıyor!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şef Alımı Yapıyor!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi kendi internet sitesi üzerinden personel alımları yapacağını duyurdu. Detaylar haberimizde!

A+A-

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, kendi internet sitesi üzerinden Lojistik ve Destek Şefi alımı yapacağını duyurdu.

İBB Hangi Şartları Arıyor?

İBB Şef alımlarına başvuru yapacak adayların aşağıdaki şartları taşıyor olmaları gerekmektedir. Bunlar;

  • En az lisans mezunu olmak,
  • MS Office programlarını kullanabiliyor olmaları,
  • B sınıfı ehliyete sahip olmak,
  • Aktif bir şekilde araç kullanabilmek,
  • Planlama, organizasyon, analiz yapma ve raporlama konularında son derece iyi olmak,
  • Kişisel motivasyonun her zaman yüksek olması,
  • Her zaman proaktif ve enerjik çalışabilme,
  • Erkek adayların askerlik ile ilişkilerinin kesilmiş olması,
  • Otomotiv sektöründe raporlama, stok takibi ve tescil işlemlerin deneyimli olmak.

MS Office programlarından exceli çok iyi kullanan, araç kiralama ya da filo kiralama alanlarında önceki dönemlerinde çalışmış olan adayların iş başvuruları ön değerlendirmeye alınacaktır.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi aynı zaman iş başvurusu yapacak adayların İstanbul Avrupa ya da Anadolu yakasında ikamet etmelerini istemektedir.

İBB’ye Şef Olarak Alınanlar Ne İş Yapacaklar?

  • Müsteri ile yapilacak olan sözleşmelerin ve evrakların takibini yapmak,
  • Satın alınan sıfır araçların ÖTV ve Tescil işlemlerini takip etmek,
  • Fatura işlemlerini takiplerini gerçekleştirmek,
  • Satın alınmış araçların hesap kapama işlemlerini gerçekleştirmek,
  • Sözleşmeleri sisteme eklemek ve bu sözleşmelerin takiplerini yapmak,
  • Araç teslimat işlemleri kapsamında ve bu süreçle ilgili tüm gerekli koordinasyonu yapmak,
  • Kiralama araçları ile ilgili sözleşme kapsamında kesilmesi gereken tüm faturaların tutarlarını belirlemek ve bu konuda muhasebe ile iletişim halinde olmak,
  • Kesilen tüm faturaların tahsilatlarını ve takiplerini gerçekleştirmek,
  • Tüm araçların HGS ve OGS ile birlikte trafik cezaları işlemlerini yapmak,
  • Kiralanan araçları ve satıl aktivite raporlarını yapmak,
  • Erken, geri alım ve kiralama süreçlerinin tümünde yer almak,
  • Uzun dönem kiralamalarda müşteriye süreç hakkında bilgi vermek ve evrakların teminini yapmak.

Başvurular Nereden Yapılmaktadır?

İBB Şef alım başvuruları iBB’nin internet sitesinden gerçekleşmektedir. Son başvuru tarihi 4 Mayıs olarak belirlenmiştir.

Başvuru linki haberin sonunda verilmiştir.

https://kariyer.ibb.istanbul/IlanDetail/ShowIlanDetails?ilanID=1350

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

MyMemur Haber Sitemiz 5651 sayılı "internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla işlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında" Kanunun 2/f maddesi uyarınca 'içerik Sağlayıcıdır'. Tüm üyeler yaptıkları yorumlardan şahsen kendileri sorumlu olup, talep halinde sitemiz kaynaklarında olan, gerekli iletişim bilgileri Adli ve İdari Makamlara sunulacaktır. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmaz.