MEB, Memurları İller Arası İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Kılavuzu Yayımlandı

Milli Eğitim Bakanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü tarafından eğitim-öğretim hizmetleri dışındaki diğer personellerin iller arası yer değiştirme kılavuzu yayımlandı. Başvurular 30 Haziran 12 Temmuz tarihlerinde alınacak.

32374
Daha Fazla Göster
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü (İKGM) taşra teşkilatında eğitim öğretim hizmetleri sınıfı dışında aşağıda tabloda belirtilen hizmet sınıflarındaki kadrolarda görev yapan personelin, 2017 yılı iller arası isteğe bağlı yer değiştirme işlemlerinin hangi usul ve esaslara göre yapılacağını belirlemek üzere hazırlan kılavuz yayımlandı.

Başvuru esasları nelerdir? İller arası isteğe bağlı yer değiştirmeler, Millî Eğitim Bakanlığı Personelinin Görevde Yükselme, Unvan Değişikliği ve Yer Değiştirme Suretiyle Atanması Hakkında Yönetmeliğin 33’üncü maddesi kapsamında gerçekleştirilecektir.

Başvurular 30 Haziran ile 12 Temmuz 2017 tarihleri arasında saat 17.00’ye kadar elektronik ortamda alınacaktır.

30 Haziran tarihi itibarıyla Bakanlık teşkilatı kadrolarında görev yapanlardan, bulundukları ilde en az 5 yıl süreyle kesintisiz görev yapanlar iller arası isteğe bağlı yer değiştirme başvurusunda bulunabilecektir.

5 yıllık hizmet süresinin hesabında personelin hâlen kadrosunun bulunduğu ilde göreve başlama tarihi esas alınacaktır.

Hizmet süresinin hesabında anılan Yönetmeliğin 4 üncü maddesinin (h) bendinde ki “Hizmet süresi: 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 68 inci maddesi çerçevesinde hesaplanan süreler” hükmü uygulanacaktır.

Askerlik hizmeti hariç, aylıksız izinli olarak geçirilen süreler iller arası yer değiştirmeye esas beş yıllık sürenin hesabında değerlendirmeye sayılmayacaktır.

Bakanlık merkez ve taşra teşkilatında veya diğer kamu kurum ve kuruluşlarında geçici görevli olanlar (kadrosunun bulunduğu ilde 5 yıl süreyle kesintisiz görev yapanlar) ile aylıksız izinli olanlar yer değiştirme başvurusunda bulunabilecektir.

Bu kılavuzda yer alan hususların uygulanmasına yönelik açıklamalar, Bakanlığın MEB ve İKGM internet adreslerinden duyurulacaktır. Bu duyurular, hak kaybına uğramamaları bakımından başvuru sahipleri tarafından takip edilecektir.

Başvuruda bulunacak personel tarafından yapılacak işlemler nelerdir?

Bakanlığımız MEB ve İKGM internet adreslerinden T.C. kimlik numarası ile “Elektronik Başvuru Formu”na girerek 30 Haziran ile 12 Temmuz 2017 tarihleri arasında başvuru işlemini yapabilecektir.

İlan edilen kadrolar içerisinden kadro derecesi ve müktesebine (aylık maaş derece ve kademe) uygun en fazla 20 il veya ilçe tercihinde bulunabilecektir.

MEBBİS üzerinden gelen bilgilerinin doğruluğunu ve başvurusunun onaylanıp onaylanmadığını kontrol edecektir. Başvurusunun onaylanmaması halinde tüm sorumluluk kendisine ait olacaktır.

İlan edilen kadrolardan kadro derecesi ve müktesebine (aylık maaş derece ve kademe) uygun kadro bulunmaması ve başvuru sahibinin istemesi hâlinde Elektronik Atama Başvuru Formunda bulunan “Alt dereceli kadroya atanmayı kabul ediyorum” yazılı kutucuğu işaretlemesi gerekmektedir.

Tebligatlar e‐posta adresine yapılacağından, Elektronik Başvuru Formuna güncel e‐posta adresi girilecektir.

UYARI: Başvuruda bulunan personel, yaptığı Elektronik Başvurusu ile bu kılavuzda belirtilen bütün hükümleri kabul etmiş sayılır. Bunun aksine yapılan eksiklik ve yanlışlıklardan doğacak sonuçlardan başvuru sahibi sorumlu olacaktır. Kılavuz için TIKLAYINIZ.

meb-kadrolar.jpg

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
MEB, Memurları İller Arası İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Kılavuzu Yayımlandı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

My Memur ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!