1. HABERLER

  2. EĞİTİM HABERLERİ

  3. MEB, Yönetici Sertifika Kursu Başvuruları Alınacak
MEB, Yönetici Sertifika Kursu Başvuruları Alınacak

MEB, Yönetici Sertifika Kursu Başvuruları Alınacak

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü tarafından 2018 yılı özer öğrenci barınma hizmetleri yönetici sertifika kursu başvuruları 15 Şubat 2018 itibarıyla alınacak. Başvuru detayları ve saatleri için tıklayınız.

A+A-

Özel Öğrenci Barınma Hizmetleri Yönetmeliği gereği özel öğrenci yurdu, öğrenci apartları, öğrenci stüdyo daireleri ve öğrenci pansiyonlarında görev yapmakta olan kurum müdürlerine yönelik, ek tabloda belirtilen kurs merkezlerinde "Özel Öğrenci Barınma Hizmetleri Yönetici Sertifika Kursu" düzenleneceği açıklandı.

Başvurularla ilgili usul ve esaslar şu şekildedir: Bu kurslara; özel öğrenci yurdu, öğrenci apartları, öğrenci stüdyo daireleri ve öğrenci pansiyonlarında görev yapmakta olan müdürler başvurabileceklerdir.

Düzenlenecek kurslar için yol, konaklama ve diğer giderler ile eğitim merkezindeki salon, yemek, barınma ve her türlü diğer giderleri, kamu kurumlan için belirlenen meblağı aşmamak kaydıyla kursiyerlerin kendileri tarafından karşılanacaktır.

Başvurular özel öğrenci yurdu, öğrenci apartları, öğrenci stüdyo daireleri ve öğrenci pansiyonu müdürlükleri tarafından yapılacak olup, kuramlar bilgi girişleri için "Özel Barınma Hizmetleri Modülü Personel İşlemleri" altında bulunan ve sadece özel barınma hizmeti veren kuramların kullanımına açık olan "Hizmet İçi Eğitim Başvurusu" ekranını kullanarak (daha önce açılmış olan kurslara kursiyer gönderemeyen kurumlar) 15 Şubat 2018 tarihinde saat 10.00 - 23.59 arasında sadece bir kursiyer başvurusu yapacaklardır.

Kurumlar, kursiyer için " Özel Barınma Hizmetleri Modülü Personel İşlemleri" altında bulunan Hizmet İçi Eğitim İşlemlerinden başvurusu onayladıktan sonra aynı sayfada yer alan raporlardan “Hizmet İçi Eğitim Başvuru Formu” raporunun çıktısını alarak, nüfus cüzdanı ve çalışma izin onayı fotokopilerini onayladıktan sonra, 16 Şubat 2018 tarihi mesai bitimine kadar bu belgeleri bulundukları İl Milli Eğitim Müdürlüklerine teslim edeceklerdir.

Bu belgeler İl Milli Eğitim Müdürlüklerinin özel öğretim kuramlarının iş ve işlemlerinden sorumlu şube müdürü veya il milli eğitim müdür yardımcısı başkanlığında, bir şube müdürü ve şeften veya memurdan oluşturulacak komisyon tarafından incelenerek " Özel Barınma Hizmetleri Modülü" altında bulunan Hizmet İçi Eğitim Onay İşlemleri, İl Aday Başvuru Onay İşlemleri bölümünden en geç 19/02/2018 tarihi mesai bitimine kadar uygun görülenler onaylanacak, uygun görülmeyenler reddedilerek açıklamalar bölümünde gerekçesi belirtilecektir. 19 Şubat 2018 Pazartesi günü mesai saati bitimine kadar ilgili sistem üzerinden kursiyer onay veya red işlemi yapmayan İl Milli Eğitim Müdürlüklerine ilgili sistem kapatılacaktır.

İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

MyMemur Haber Sitemiz 5651 sayılı "internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla işlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında" Kanunun 2/f maddesi uyarınca 'içerik Sağlayıcıdır'. Tüm üyeler yaptıkları yorumlardan şahsen kendileri sorumlu olup, talep halinde sitemiz kaynaklarında olan, gerekli iletişim bilgileri Adli ve İdari Makamlara sunulacaktır. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmaz.
Önceki ve Sonraki Haberler