Müşteri hizmetlerini aramak ücretsiz olacak

Ücretsiz müşteri hizmetleri uygulaması şebeke içi sunulacağı gibi 800’lü hatlar üzerinden de müşteri hizmetleri arandığın da bu abonenin çağrısı sonlandırılacak abone tekrardan aranacak.

25008
Daha Fazla Göster

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu (BTK), telefonlardan aranan müşteri hizmetlerinin belli bir ücrete tabi tutulması nedeniyle ücretsiz olması için çalışmalara başladı. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu oluşturacağı müşteri hizmetleri üzerinden ücretsiz işlem yapılabilecek.

Ücretsiz müşteri hizmetleri uygulaması şebeke içi sunulacağı gibi 800’lü hatlar üzerinden de müşteri hizmetleri arandığın da bu abonenin çağrısı sonlandırılacak abone tekrardan aranacak. Numara tahsisi mümkün olmayan işletmeler herhangi bir yazılım vasıtası ile ücretsiz müşteri hizmetleri, hizmeti sunabilecek. Bilgi Teknoloji ve İletişim Kurulu şuan ücretli olan müşteri hizmetleri numaraları için de arandığında arama şebeke içi arama gibi kabul edilecek. Abone paketinde dakika bulunmasına rağmen müşteri hizmetlerini aradığında ödemesi gereken ücretten kurtulup dakikası gidecek.

Bilişim Teknolojileri ve İletişim Kurulu Başkanı 800’lü numaraların kullanılması teşvik edilmeli. Mevzuata göre 800’lü numaralardan arama yapılan abonelerden Telekom operatörleri ücret almayacak. 800’lü numaralarda arama ücretinin arayan değil karşı tarafın aranan numaranın ödediği numaralardır.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Müşteri hizmetlerini aramak ücretsiz olacak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

My Memur ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!