1. HABERLER

  2. MEMUR ALIMI - İŞ İLANI - KARİYER

  3. Sağlık Bakanlığı Personel Alımı Yapacak! AB Projesi Kapsamında 7 Personel İstihdamı
Sağlık Bakanlığı Personel Alımı Yapacak! AB Projesi Kapsamında 7 Personel İstihdamı

Sağlık Bakanlığı Personel Alımı Yapacak! AB Projesi Kapsamında 7 Personel İstihdamı

Sağlık Bakanlığı, Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü tarafından AB projesi için personel alım ilanı yayımlandı. 4 AB Finans Asistanı ile 3 AB Tahakkuk ve Bordro Asistanı alımı yapılacak. Sağlık Bakanlığı personel alımı ilanı için tıklayınız.

A+A-

Sağlık Bakanlığı, Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü geçici koruma altındaki Suriyelilerin sağlık statüsünün ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından sunulan ilgili hizmetlerin geliştirilmesi projesi kapsamında personel alımı ilanı yayımladı.

Geçici Koruma Altındaki Suriyelilerin Sağlık Statüsünün ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Sunulan İlgili Hizmetlerin Geliştirilmesi Projesi çerçevesinde görevlendirilmek üzere, en fazla 7 Yedi personel istihdam edilecektir.

AB finans asistanı alımı şartları nelerdir? Üniversitelerin İktisat, İşletme, Maliye, Ekonomi, Finans, Bankacılık, Ticaret, Muhasebe, Uluslararası İlişkiler veya bunlara denk fakülte/bölümlerinden lisans derecesiyle mezun olmak gerekmektedir.

En az 5 yıl genel iş deneyimi, Finans alanında en az 3 yıllık iş deneyimi, En az 1 yıl uluslararası kalkınma/ kurumsal kapasite geliştirme/uluslararası işbirliği/insani yardım projelerinin hesaplarının tutulması, muhasebe süreçleri ve raporlaması konusunda çalışmış olmak. Bu bağlamda Avrupa Birliği tarafından fonlanan projelerde çalışmış olmak tercih sebebi olacaktır.

İyi derecede İngilizce ve Türkçe bilmek, İyi derecede MS Office programları kullanabilmek, İyi iletişim becerileri, İyi raporlama becerileri olması gerekiyor.

Tahakkuk ve bordro asistanı alımı şartları nelerdir? Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler, İnsan Kaynakları Yönetimi, Finans, Ekonomi, Muhasebe veya Mühendislik fakülte/bölümlerinden lisans derecesi ile mezun olmak gerekiyor.

En az 3 yıl genel iş deneyimi,  En az 1 yıl tahakkuk ve bordro veya insan kaynakları/işe alım veya kurumsal kapasite geliştirme alanlarında iş deneyimi. Bu bağlamda uluslararası kalkınma/ kurumsal kapasite geliştirme/uluslararası işbirliği/insani yardım projelerinde çalışmış olmak tercih sebebi olacaktır.

İyi iletişim becerileri, İyi derecede Türkçe bilmek, İyi derecede İngilizce veya Arapça bilmek tercih sebebidir. İyi derecede MS Office programları kullanabilmek, ERP uygulamaları (Logo, SAP vb.) kullanabilmek tercih sebebidir.

İstihdam edilecek personel, AB Dış Yardımlarında Uygulanacak Satın Alma Usulleri Uygulama Rehberi’nde  (PRAG) belirtilen gizlilik ve tarafsızlık ilkelerine uygun olarak davranmakla yükümlüdür. Başvurularla ilgili ilan metni ve CV örneği için TIKLAYINIZ.

İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

MyMemur Haber Sitemiz 5651 sayılı "internet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla işlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında" Kanunun 2/f maddesi uyarınca 'içerik Sağlayıcıdır'. Tüm üyeler yaptıkları yorumlardan şahsen kendileri sorumlu olup, talep halinde sitemiz kaynaklarında olan, gerekli iletişim bilgileri Adli ve İdari Makamlara sunulacaktır. UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmaz.