Sonuçlar Açıklandı! Türkiye’nin En Değerli Markası Yine Değişmedi!

Marka değerlendirmeleri yapan kuruluş Brand Finance tarafından Türkiye’nin en değerli markası THY seçildi.

62617
Abone Ol

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Türk Hava Yolları Türkiye’nin En Değerlisi Seçildi

Türk Hava Yolları, dünya genelinde marka değerlendirmeleri yapan Brand Finance tarafından yapılan araştırma sonucunda Türkiye’nin en değerli markası oldu. Brand Finance tarafından yapılan Turkey – 100 araştırmasının sonuçları açıklandı. Açıklanan listede Türkiye’nin en değerli markaları sıralandı. Türk Hava Yolları marka değeri en yüksek şirket oldu. THY’nin marka değeri 1 milyar 975 milyon dolar olarak biliniyor. THY 2019 yılında da Türkiye’nin marka değeri en yüksek şirketi seçilmişti. 2020 yılında da bu unvanı elinde bulundurmaya devam etti.

İkinci En Değerli Şirket Ziraat Bankası Oldu

1 milyar 975 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye’nin en değerli markası seçilen Türk Hava Yolları’nı ikinci sırada Ziraat Bankası izledi. Ziraat Bankası’nın marka değeri 1 milyar 616 milyon dolar olurken, üçüncü sıradaki Garanti Bankası’nın marka değerinin 1 milyar 538 milyon dolar olduğu öğrenildi. THY geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Türkiye’nin en yüksek marka değerine sahip şirketi oldu.

Arçelik 5. Sıraya Yükseldi

Brande Finance adlı şirketin yaptığı araştırma sonuçlarına göre geçtiğimiz yıl beşinci sırada olan ve 1 milyar 361 milyon dolar marka değerine sahip olan Turkcell bu yıl dördüncü sıraya yükseldi. Sıralamadaki beşinci şirket 1 milyar 273 milyon dolar marka değeriyle Arçelik oldu. Arçelik 2019 yılı sıralamasında sekizinci sıradaydı. Türk Telekom, Akbank, Türkiye İş Bankası ve Yapı Kredi sıralamada arka arkaya yer aldılar.

Bu Yazıya Tepki Ver

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Giriş Yap

My Memur ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!