Üniversitenin İç Denetçi Kadrosuna Memur Alınacak

Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi İç denetçi kadrosuna 5 derecede memur alımı yapılacak.

53787
Abone Ol

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi İç denetçi kadrosuna 5 derecede 1 memur alımı gerçekleştirecek. Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörlüğü tarafından bugün yayımlanan duyuruda 5. Derecede 1 iç denetçi memur alımı gerçekleştireceğini ilan etti.

İç Denetçi alımı; 5018 Sayılı Kamu Yönetimi ve Kontrol Kanunu kapsamında yapılacak. Peki denetçi alımı ile alakalı şartlar nelerdir. Başvurular ne zamana kadar ve nereye yapılacak. Başvuru için gerekli belgeler nelerdir.

GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR

  1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımak.
  2. İç Denetim Koordinasyon Kurulu tarafından belirlenen alanlarda en az dört yıllık yükseköğrenim yani lisans bitirmek.
  3. Kamu kurum ve kuruluşlarında denetim elemanı olarak en az 5 sene ya da veya İç Denetim Koordinasyon Kurulunca belirlenen alanlarda en az 8 sene çalışmak gerekiyor.
  4. Başvuracak olan memurların, mesleklerinin getirdiği bilgi, ehliyet ve temsil yeteneğine sahip olması,
  5. Kamu İç Denetçi Sertifikasına sahip olmak.
  6. Maliye Bakanlığı İç Denetim Koordinasyon Kurulu tarafından düzenlenen Naklen atanma talebinde bulunanlar için herhangi bir kurumda iç denetçi olarak görev yapıyor olmak veya bir kamu kurumunda çalışmakta olup iç denetçi sertifikasına sahip olmak.

BAŞVURU SÜRESİ VE YERİ

Başvuruda bulunmak isteyen adaylar, 9 Mayıs 2019 tarihi ile 23 Mayıs 2019 tarihleri arasında Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına başvuruda bulunabilecekler. Başvuruların şahsen yapılması gerekiyor. Başvuruyu posta ya da çevrim içi olarak gerçekleştirmek isteyen adayların başvuruları kabul edilmeyecek.

BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

  1. Özgeçmiş,
  2. Mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylısı,
  3. Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmadığına dair belge,
  4. Kamu İç Denetçi Sertifikası aslı veya noter onaylısı,
  5. Naklen atanacaklar için onaylı hizmet belgesi,
  6. Nüfus cüzdanı fotokopisi,
  7. Fotoğraf (2 Adet),

BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI

Eğer başvuran aday sayısı fazla olursa, hizmet süresi fazla olan adaya göre gerçekleştirilecek. Atanmaya hak kazanan adaylar ise İbrahim Çeçen Üniversitesi internet sitesi üzerinden duyurulacak.

Bu Yazıya Tepki Ver

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Giriş Yap

My Memur ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!